You asked for it!

Well you asked for it!! Ja eller det gjorde ni ju inte! Men det är min blogg och då kan jag låtsas att ni gjorde det! Muhahaaaaa här kommer de:

MINA SEMESTERBILDER!!!!!!

 

image

Vi lekte på stranden!

image

Vi glammade till de i baddräkt på Waikikibeach en dag.

image

Vi fick nya vänner på beachen!

image

Vi sprang undan eller dök in i trettiotusen vågor! Per dag!

image

Vi surfade!

image

Och surfade!

image

Vi tittade på vågor!

image

Vi åkte till North Shore och tittade på stora vågor!

image

Vi (eller det kanske bara var jag) låtsades fota min dotter på stranden när jag egentligen försökte fota surfarna som kom upp från Pipeline på North Shore. Men säg inget till mannen! Note to self, zooma nästa gång, eller be henne gå närmare.

image

Vi drack juice på beachen.

image

Och åt frukost här!

image

Och fish tacos i mängder!

image

Vi hängde i hotellpoolen!

image

Och på hotellbeachen!

image

image

Och vi drack champagne och Pina Coladas och allt var alldeles, alldeles underbart!

Och nu lever vi på ris och bara ris så att vi har råd att åka tillbaka!

Min absolut varmaste rekommendation är att ni gör det samma!

2 thoughts on “You asked for it!

Kommentera

